سوالات متداول

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

 

کالای ارایه شده در وب‌سایت هیرا مارکت، محصولاتی هستند که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. در غیر اینصورت می توانید محصول خود را بازگشت بدهید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

 

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، ولی در این صورت باید بیعانه ای بابت ارسال محصول پرداخت شود و در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

سوالات متداول پر بازدید

چه زمانی محصولات فاقد گارانتی خواهند شد؟

باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود.برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

در صورت مغایرت محصولات چه کنیم؟

وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد  فروش هیرا مارکت از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

وارد وب سایت هیرا مارکت شده و از قسمت پیگیری سفارشات می توانید محصول خریداری شده را پیگیری نمایید.